venres, 11 de marzo de 2011

¿QUE ME PASA DOUTOR?

       Temos tantos problemas que necesitamos un doutor.  ¿hai algún doutor na sala, por favor? Por favor, o noso planeta está enfermo ¿hai algún doutor?
  Os nenos e nenas de 2º queren chegar ao fondo e curar definitivamente ao planeta.  Aquí deixamos a súa representación:

TERRAS.- Bos días doutor.
DOUTOR.-  Bos días.  Que lle pasa?
TERRA 1.- Dende fai algún tempo sufro de gases nocivos.
TERRA 2.-  A miña vexetación está desaparecendo.
TERRA 3.-  Os meus desertos empezan a ocupar demasiada superficie.
TERRA 4.- Ademáis creo que me está subindo a temperatura.
DOUTOR.- Que ten a temperatura alta?
TERRA 5.- Si, fai tanta calorrrrrrrrrrrr...
TERRA 6.- (suspiro)  Estou tan preocupada...
TERRA 7.- Dígame doutor ......Que teño?
DOUTOR.- Vexamos ... a exploración diranos cal é a orixe do seu malestar.  AJA!  Está clarísimo...  Vostede o que ten é HUMANIDADE.
TERRAS.-  Ohhhhhhhhhhhhhh... e ... iso é grave?
DOUTOR.-  Depende de como evolucione.  Se o desenrolo actual continúa, podería desaparecer.
TERRAS.- E non hai ningunha solución?
DOUTOR.-  Si, curaráse, se a HUMANIDADE se comporta de maneira intelixente.
TERRAS.-  Pero iso, é posible?  Teño algunha esperanza?
DOUTOR.-  Non o sei, non o sei....  A ten?




   Para finalizar tamén cantaron a canción:  "No matéis mi planeta".

Ningún comentario:

Publicar un comentario